söndag 6 december 2015

Recap 2015

Det här med bloggandet är faktiskt något som jag saknar ibland, även om Instagram och Facebook mer än nog ersätter det, så blir det inte på samma sätt och berättelserna blir inte lika utförliga.





I år har jag inte haft någon skrivarlust alls. Livet har kastats upp och ner och när man skiljer sig blir det något privat som man inte vill dela med sig av.

Jaha, så jag har alltså skiljt mig och bytt adress, efternamn och allt som nu följer med det. Jag är ensamstående varannan-vecka-mamma och har skaffat en katt (en perserprinsessa som heter Dolly) som håller mig sällskap resten av tiden.
Jag har skapat mig en ganska bra tillvaro och trots att jag saknar familjelivet, så känns det ändå som att jag är på väg åt rätt håll sakta, men säkert.


Inga kommentarer: